تعمیر هود آشپزخانه با 100% گارانتی تعمیرات + اصالت قطعات

سه شنبه 2 شهريور 1400
15:10
هوشمند نظری
تعمیر هود آشپزخانه با 100% گارانتی تعمیرات + اصالت قطعات

تعمیر هود

تعمیر هود آشپزخانه یکی از کارهای مهم و پر اهمیت است و در زمانی که هود شما خراب نشود متوجه اهمیتش نخواهید شد و در این زمان متوجه کارایی بیشتر هود می شوید.

از وظایف اصلی هود در آشپزخانه ها خارج کردن بوی غذا و دود حاصل از آشپزی را به بیرون از خانه هدایت بکند و از نشستن چربی حاصل از غذاها بر روی سقف و دیوارها جلوگیری به عمل می آورد.

وجود سر و صداهای اضافی از دستگاه هود آشپزخانه

در دستگاه هودها هم ممکن است در حین کار کردن دچار مشکلاتی بشوند از جمله سر و صداهای اضافی است.

که این صداها ممکن است به خاطر سست شدن اجزای هود باشد که باید آن را درست کرد، در ابتدا باید برق دستگاه هود را قطع کرد و بعد اتصال دهنده ها را بررسی کرد و همه ی آنها را سفت و محکم کرد.

می توانید که پوشش هود را برداشته تا به راحتی بتوان قطعات را بررسی کرد و همه را سفت نمود، اگر در حین انجام کار متوجه خرابی بعضی از قطعات شدید می توانید در خواست تعویض نمایید و پیچ ها را کاملاً سفت کرده، بلبرینگ ها و فن دستگاه هود از بیشترین موارد سر و صداهای اضافی در هود خواهد بود.

ایراد پیدا کردن هود آشپزخانه به علت کاهش مکش

دستگاه هود می تواند به علتهای متفاوتی مکش آن کم بشود، کثیف بودن فیلتر دستگاه هود، بسته شدن راه خروجی هوای دستگاه هود، هرز چرخیدن پروانه ها و کم شدن و کاهش دور موتور هود می تواند از علل کمبود مکش دستگاه هود باشد.

لامپ هود آشپزخانه

در زمان مصرف حتماً از لامپ هود استفاده کرد و در زمان خرابی لامپ هود که یکی از موارد اشکال در هود می باشد باید تعمیر هود صورت بگیرد.

از مهم ترین دلیل اصلی خراب شدن لامپ هودها می تواند روشن ماندن آن در زمان طولانی است که افراد فراموش کرده آن را خاموش کنند که باعث فرسودگی دستگاه هود خواهد شد.

با روشن بودن لامپ در مدت زمان زیاد باعث گرم شدن اجزای پلاستیکی اطراف دستگاه هود مثل سرپیچ و ماژول های الکترونیکی شده و خسارت به هود شما وارد می شود و بهترین راه حل روشن نذاشتن لامپ هود خواهد بود.

از کار افتادن هود

اینکه هود شما از کار بیفتد می تواند از علتهای متعددی باشد، یکی از این موارد که هود کار نمی کند می تواند مدار دستگاه قطع شده باشد و یا اینکه قطعه ایی سوخته باشد و در این زمان باید از افراد متخصص تعمیر هود هوم سرویس در کمک بخواهید تا مشکل دستگاه هود (Kitchen hood) را برای شما برطرف نمایند.

مشکلات رایجی که برای دستگاه هود شما ممکن است پیش بیاید:

  • زمانی که ایراد در قسمت موتور هود باشد و صدای هود بسیار زیاد باشد.
  • روشن نشدن هود که احتمال دارد به علت سیم کشی و برد الکترونیکی باشد.
  • از کار افتادن دکمه های لمسی و سنسورهای بو به خاطر سیم کشی دستگاه
  • یکسره شدن هود و به طور مداوم کار کردنش
  • کم شدن قدرت مکش هود به خاطر ایراد در قسمت فیلتر و یا موتور دستگاه هود

برای برطرف کردن همه ی این موارد بیان شده باید باید از متخصصین تعمیر هود کمک بخواهید تا دستگاه را عیب یابی کرده و ایرادش را برطرف بکنند.

شستشوی مناسب برای تمیز کردن هود

می توانید فیلترهای هود را از آن جدا کرد و اقدام به شستشوی فیلتر ها بکنید و در صورت کثیفی زیاد می توان از ماشین لباسشویی استفاده کرد.

بدنه ی هود را می توان با مواد شوینده و آب تمیز کرد و بعد آن را با دستمال خشک کنید، فن هود را می توان با آب و مواد شوینده تمیز کنید و شما می توانید با انجام این کارها مشکلات هود را برطرف کرد و از تعمیرات آن جلوگیری به عمل آورد.

ویژگی هود ها

هر چه هودها از صدای کمتری برخوردار باشد بهتر است، در بعضی از هودها به سنسور دود مجهز هستند و در صورت مشاهده ی دود خودکار اقدامات را انجام داده و هودهایی که از صدای کمتری برخوردارند از موتورهای حلزونی و توربینی بهره مند هستند.

هودهای جدید نوع فیلترهایشان آلومینیومی است و قابل شستشو ولی در هودهای قدیمی اینطور نیست که در صورت نیاز باید اقدامات لازم در جهت تعویض فیلتر باید صورت بگیرد.

موارد رایج و شایع در مورد خرابی های هود آشپزخانه

در زمان استفاده از هود باید به یک سری موارد توجه داشت، در زمان آشپزی از روشن کردن هود منصرف می شوید.

در زمان نصب در ارتفاع نامتناسبی قرار می دهید، به نوسانات برق بی توجهی نشان می دهید، در زمان های معین شده و مشخصی فیلترهای آن را تمیز نکرده، عدم توجه به نظافت اصولی مهم در هود، اگر در زمان انجام دادن آشپزی از هود خود استفاده نکنید.

باعث می شود که اجزای هود در اثر حرارت شعله داغ بشود و عملکردش را از دست بدهد و سیم ها بسیار داغ شده است و از کیفیت هود کاهش یافته است.

برای رفع خراب شدن هود در زمان آشپزی بهتر است استفاده بشود، هود با مکشی که انجام می دهد حرارت و دما را به بیرون هدایت کرده و این عملکردش باعث شده که گرما به بدنه ی هود آسیبی وارد نکند.

به همین دلیل توصیه می شود که در زمان آشپزی حتماً از هود استفاده کنید تا صدمه ی کمتری به آن وارد بشود.

هود وقتی در ارتفاع نامتناسبی قرار داشته باشد در زمان استفاده کردن به خوبی نمی تواند هوا و دود حاصل از آشپزی را به بیرون هدایت کند.

با قرار داشتن در ارتفاع نا مناسب باعث شده در اثر نزدیک بودن به شعله ها ی گاز سیم های هود ذوب بشود و به مرور زمان باعث شده که روی عملکرد موتور موثر واقع بشود و باعث خرابی هود شما بشود.


[ بازدید : 501 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به هوم سرویس |تعمیرات لوازم خانگی با تخصص بالا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]