تعمیر ماشین لباسشویی بست با 100% ضمانت + آموزش ایرادات اصلی

دوشنبه 1 شهريور 1400
14:01
هوشمند نظری
تعمیر ماشین لباسشویی بست با 100% ضمانت + آموزش ایرادات اصلی

تعمیر ماشین لباسشویی بست

ماشین لباسشویی بست هم یکی دیگر از مدل های متنوع ماشین لباسشویی های موجود در دنیای بازار کنونی است.

که به علت همین تنوع افراد مصرف کننده باید اطلاعات و آگاهی های لازم را را داشته باشند تا با نحوه ی عملکرد دستگاه های متنوع آشنا بشوند و در صورت مشاهده کردن یک سری مشکلات تا حدودی آگاه باشند.

افراد تعمیرکار تعمیر ماشین لباسشویی بست وقتی از قطعات اورجینال در زمینه تعویض قطعات استفاده می کنند افراد مصرف کنند دارای آرامش بیشتری هستند.

چند توصیه ی مهم در امر نگهداری از دستگاه ماشین لباسشویی بست

  • اگر از پتو و یا پرده برای شستشوی آن از دستگاه ماشین لباسشویی استفاده می کنید حتما بعد از اتمام کار فیلتر دستگاه را تمیز کرده ولی سعی بر این داشته باشید که از پتو و یا پردهای بزرگ و سنگین استفاده نکنید و متناسب با کیلو وتحمل دستگاه باشد.
  • از شیرهای برقی دستگاه ماشین لباسشویی به خوبی مراقبت کنید تا دچار ایراد نشود.
  • در زمانی که قرار است از ماشین لباسشویی استفاده کنید حتماً از باز بودن شیر آب مطمئن باشید.
  • اگر لباسش دچار آلودگی می باشد در ابتدا آن را برطرف کنید بعد در داخل ماشین لباسشویی برای شستشو قرار دهید.
  • حتماً از شوینده های مخصوص ماشین لباسشویی استفاده کنید زیرا در غیر این صورت می توانید به قطعه ی هیدوراستات دستگاه صدمه وارد کنید.

علت خرابی هیتر دستگاه ماشین لباسشویی بست

وقتی که هیتر دستگاه خراب بشود دیگر ماشین لباسشویی قادر به گرم کردن آب نخواهد بود که می تواند به دلایل جرم گرفتن سطح المنت دستگاه باشد که نمی تواند آب را گرم کند.

باید عمل رسوب زدایی را توسط افراد متخصص تعمیر ماشین لباسشویی بست هوم سرویس انجام بدهید، البته با خراب بودن قطعه ی هیتراستات هم می تواند این ایراد نمایان بشود که باید به اطلاع کارشناسان برسانید تا رفع عیب کنند.

خشک نکردن لباسها توسط لباسشویی بست

ممکن است در زمان استفاده از دستگاه لباسشویی بست متوجه بشوید که در زمان انجام خشک کردن لباسها دور دستگاه تند نمی باشد که این به خاطر ایراد فنی خواهد بود.

گاهی این اشکال در قسمت المنت، تسمه، موتور دستگاه لباسشویی و یا پر کردن و سنگین شدن دستگاه لباسشویی باشد.

چرا درب ماشین باز نمیشود؟

گرم نشدن آب ماشین لباسشویی به اندازه ی نیاز، وارد نشدن آب به داخل دستگاه، نشتی آب از زیر ماشین لباسشویی از دلایلی است که باعث می شود که درب ماشین لباسشویی شما باز نشود.

به چه دلیلی ماشین لباسشویی بست آبگیری را انجام نمی دهد؟

ممکن است در این مواقع در بین درب ماشین لباسشویی مانعی وجود داشته باشد و از بسته شدن درب دستگاه جلوگیری کند.

گاهی هم علتش می تواند به خاطر خراب شدن میکروسوئیچ، هیدرواستات باشد که باید برای برطرف کردنش از افراد کارشناس مخصوص تعمیر ماشین لباسشویی بست کمک گرفت.

البته در این مورد هم اگر با بررسی این موارد برطرف نشد باید پمپ لباسشویی را چک کرد و همچنین سیم کشی دستگاه لباسشویی را بررسی کرد ممکن است اشکالی در سیم کشی دستگاه به وجود آمده باشد.

خاموش شدن دستگاه ماشین لباسشویی در زمان انجام دادن کار به چه معناست؟

شاید برای شما عزیزان پیش آمده باشد که در حین کار کردن با دستگاه ماشین لباسشویی، خاموش بشود که باید مواردی مانند:

خراب بودن میکروسوئیچ درب دستگاه لباسشویی، خراب بودن تایمر دستگاه لباسشویی، معیوب شدن شیر برقی دستگاه لباسشویی و همچنین موتور دستگاه را توسط افراد تکنسین تعمیر ماشین لباسشویی بست چک شود تا ایراد دستگاه را درکمترین زمان ممکن برطرف کنند.

ایراد دستگاه ماشین لباسشویی بست در زمانی که دور تند کار نمیکند؟

در مواقعی که دستگاه لباسشویی بست (bost) شما دچار این اشکال می شود و عملکردش اختلال ایجاد می شود.

باید مواردی از جمله خراب شدن خازن های دستگاه ماشین لباسشویی بست، سوخته شدن سیم پیچی دور تند موتور دستگاه لباسشویی بست، وجود نوسانات برق در ساختمان و تنظیم نبودن درست برنامه ی خشک کن دستگاه و در اخر باید تایمر و برد دستگاه لباسشویی بست را کنترل کرد و ایراد دستگاه را برطرف نمود.

که این کار از عهده ی افراد کارشناس تعمیر ماشین لباسشویی بست بر می آید زیرا وجود هر یک از این موارد باعث کند شدن کار ماشین لباسشویی و یا کلاً از کار افتادن دور تند دستگاه می شود.

در کل باعث شده که لباسها تمیز شسته نشود و در این زمان نیازمند تعمیر ماشین لباسشویی بست هستید تا آنها اشکالات دستگاه را برطرف کنند.

خرابی کدام از قطعات دستگاه لباسشویی بیشتر است؟

در دستگاه لباسشویی یک سری قطعات و کارایی مشترک هست و به دلیل کارکرد دستگاه لباسشویی بعضی از قطعاتش بیشتر از بقیه ی موارد ممکن است دچار خرابی بشود از جمله:

سوئیچ قفل، پمپ شناور، لاستیک دور درب، تسمه ها، تایمر، برد الکترونیکی، پمپ تخلیه و... از مواردی است که متقاضیان عزیز بیشتر از خراب شدنش شکایت دارند.

انجام دادن سرویس های دوره ایی دستگاه ماشین لباسشویی بست

شما مشتریان اگر سرویس های دوره ایی که برای دستگاه ماشین لباسشویی می باشد در تایم خود انجام دهید می توانید از خرابی های دستگاه لباسشویی و پرداخت کردن هزینه های اضافی بابت تعمیر ماشین لباسشویی بست جلوگیری کنید.

دستگاه ماشین لباسشویی اگر مراقبت های لازم را انجام بدهید عمر مفید بالای 10 سال خواهند داشت و با انجام سرویس های دوره ایی و توجه به دستگاه این را می توان تا 20 سال هم ادامه داد.

هر 6 ماه یکبار و یا حداقل سالی یکبار سرویس های دوره ایی را برای دستگاه ماشین لباسشویی بست انجام بدهید.

لاستیک دور درب دستگاه ماشین لباسشویی را تمیز کنید، فیلتر دستگاه لباسشویی را بعد از شستشوی لباسها تمیز و مرتب کنید.

انجام عمل جرم گیری دستگاه ماشین لباسشویی بسیار مهم است که بهتر است انجام بشود و همیشه از پودر یا مایع مخصوص ماشین لباسشویی برای شستشوی لباسها استفاده بشود.

چرا در دستگاه ماشین لباسشویی بعد از آبگیری مراحل بعد قابل اجرا نمی باشد؟

اگر دستگاه لباسشویی شما بعد از آبگیری وارد مرحله ی بعدی نمی شود ممکن است ایراد در قسمت هیدوراستات و تایمر لباسشویی و یا سیم رابط بین تایمر و هیدوراستات می باشد.

اگر تایمر دستگاه را جدا کرده و با برق 220 اتصال دهید و صدای چرخ دنده ها شنیده بشود موتور تایمر سالم است و باید قطعه ی بوبین را تعویض کرد تا ایراد برطرف بشود.


[ بازدید : 249 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به هوم سرویس |تعمیرات لوازم خانگی با تخصص بالا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]