تعمیر ماشین لباسشویی ایکس ویژن(X-Vision) + 100 نکته طلایی

سه شنبه 26 مرداد 1400
12:42
هوشمند نظری
تعمیر ماشین لباسشویی ایکس ویژن(X-Vision) + 100 نکته طلایی

تعمیر ماشین لباسشویی ایکس ویژن

ماشین لباسشویی ایکس ویژن یکی دیگر از برندهای ایرانی لباسشویی های موجود در بازار امروزی است، این برند قطعاتش تولیدش در چین ولی در ایران مونتاژ می گردد.

دستگاه ماشین لباسشویی یک نمونه ی بارز دستگاه الکتریکی و مکانیکی می باشد که به هر حال در اثر استفاده و کارکرد این دستگاه احتمال دارد که دچار مشکلاتی بشود و دستگاه خراب بشود.

که شما مصرف کننده ی عزیز نیازمند تعمیر ماشین لباسشویی ایکس ویژن بشوید که باید در این مواقع حتماً از افراد متخصص هم سرویس کمک گرفته تا دستگاه را عیب یابی کرده و عیوب آن را برطرف کنند.

پیدایش ایراد در روشن نشدن صفحه ی نمایشگر ماشین لباسشویی ایکس ویژن

در مواقعی که با این مشکل روبرو شدید اولین چیزی که به ذهن می رسد چک کردن دو شاخه ی ماشین لباسشویی می باشد که از به برق بودن دستگاه مطمئن بشوید.

بعد از این مرحله اگر برای دستگاه ماشین لباسشویی خود از دستگاه های محافظ برق استفاده می کنید.

از سالم بودن آن هم اطمینان داشته باشید و آن را بررسی کرده که ایراد از این نباشد، با چک کردن این موارد اگر ایراد برطرف نشد باید از افراد متخصص تعمیر ماشین لباسشویی ایکس ویژن کمک گرفت.

بسته شدن فیلتر پمپ ماشین لباسشویی ایکس ویژن

در دستگاه ماشین لباسشویی ایکس ویژن(X-vision) یک قطعه ایی به نام پمپ تخلیه وجود دارد که در زمان انجام دادن کار شستشو عمل تخلیه را در چند مرحله انجام می دهد.

شما برای اینکه قطعه ی پمپ تخلیه دستگاه ماشین لباسشویی تان دچار ایراد نشود می توانید در زمان نصب یک فیلتر رسوب گیر قبل از پمپ نصب کنید تا از ورود هر گونه رسوبات به درون پمپ و صدمه زدن به آن جلوگیری کنید.

ولی گاهی هم با ورود اشیاء خارجی در این قسمت پمپ مسدود شده و دیگر قادر به تخلیه نخواهد بود که باید آن را باز کرد و اشیاء را از آن بیرون آورد.

گاهی با رسیدن رسوبات بیش از حد به پره های پمپ تخلیه صدمه وارد کرده و یا اینکه پمپ در اثر گذشت زمان و کارکرد زیاد دستگاه لباسشویی دچار فرسودگی شده است.

پمپ تخلیه دیگر کار نخواهد کرد که در این زمان باید عمل تعویض صورت بگیرد که این کار توسط افراد تعمیرکار حرفه ایی تعمیر ماشین لباسشویی ایکس ویژن صورت می گیرد.

تعمیر برد یا همان تایمر دستگاه ماشین لباسشویی ایکس ویژن

همان طور که می دانید قطعه ی برد دستگاه از لوازم مهم و ضروری و پرکاربرد در دستگاه ماشین لباسشویی می باشد.

در واقع به عنوان مغز دستگاه می باشد و همه ی فرمان ها از این قسمت صورت می گیرد، کار کردن دیگر قطعات از برد دستگاه فرمان می گیرد.

با خراب شدن برد یا تایمر عملکرد دستگاه ماشین لباسشویی شما دچار اختلال شده که باید از کارشناسان متخصص تعمیر ماشین لباسشویی ایکس ویژن کمک بگیرید تا با تعمیرات و یا تعویض این قطعه ی اصلی دستگاه ایرادش را برطرف کنند.

بیش از حد مجاز قرار دادن لباس در داخل دستگاه ماشین لباسشویی

همیشه در زمان استفاده از ماشین لباسشویی این را بدانید که باید با توجه به وزن لباسها آن را در داخل دستگاه ماشین لباسشویی قرار دهید.

باید با مقدار توان موتور دستگاه باشد با قرار دادن این مقدار بیش از حد باعث شده که موتور توان کافی نداشته و دستگاه را دچار مشکل کنید و اختلال در عملکردش به وجود بیاورید.

نحوه ی نگهداری و استفاده از دستگاه ماشین لباسشویی ایکس ویژن

حتماً قبل از مصرف از دستگاه ماشین لباسشویی از دفترچه ی راهنمای دستگاه استفاده کنید و کارایی آن بهتر بدانید و اطلاعات لازم را کسب کنید، تا کمتر نیازمند تعمیرات دستگاه بشوید.

از مواردی که باعث افزوده شدن عمر مفید دستگاه ماشین لباسشویی خواهد شد انجام دادن سرویس های دوره ایی است.

به این نکته توجه داشته باشید که لباسهای زیپ دار را قبل از قرار دادن در ماشین لباسشویی زیپ آن را ببندید.

از شستن پتو با ماشین لباسشویی جداً خودداری کنید، قبل از قرار دادن لباسها در داخل ماشین لباسشویی حتماً جیب ها را بررسی کرده تا اگر وسایل اضافی هست آن را در داخل ماشین لباسشویی قرار ندهید.

در هنگام ریختن پودر در جا پودری از مقدار مشخص شده ایی استفاده کنید و بیش از مقدار مشخص شده در داخل جا پودری نریزید.

در هنگام نصب توجه داشته دستگاه را در یک جایگاه خوب قرار دهید و لرزشی در حین کار در دستگاه به وجود نیاید و دستگاه در حالت تراز قرار داشته باشد.

علت آبگیری نکردن دستگاه ماشین لباسشویی ایکس ویژن

در زمان شستن لباسها ممکن است که شما با این مشکل روبرو بشوید که در ابتدای امر باید درب دستگاه را کنترل کرده تا به طور کامل بسته شده باشد.

زیرا در غیر این صورت عمل آبگیری دستگاه لباسشویی به درستی انجام نمیشود، در مرحله ی بعد شیر آب را کنترل کرده و از قطع و وصل بودن آب اطمینان حاصل کرده و در مرحله ی بعدی باید سوئیچ تعبیه درب دستگاه را چک کرد شاید ایراد پیدا کرده باشد.

با چک کردن این مواردی که گفته شد اگر باز هم ایراد دستگاه برطرف نشد باید از کارشناسان متخصص تعمیر ماشین لباسشویی ایکس ویژن کمک بگیرید تا ایراد دستگاه شما را برطرف نمایند.

دلیل لرزش دستگاه ماشین لباسشویی و خراب شدن قطعه ی کمک فنر

گاهی در مدل های ماشین لباسشویی ایکس ویژن که مدل درب از قسمت جلوی دستگاه بوده، وقتی قطعه ی کمک فنر دستگاه دچار آسیب دیدگی می شود لرزشی را در دستگاه ایجاد می کند.

زیرا این کمک فنر تا حدی از تکان خوردن بی دلیل دستگاه جلوگیری می کند، دیگ دستگاه لباسشویی با وجود فنرهای نگهدارنده در حالت ثابت قرار گرفته و با شکسته شدن و صدمه دیدن فنرها باعث بروز لرزش در دستگاه ماشین لباسشویی شما خواهد شد.

که با اطلاع رسانی به تعمیرکاران تعمیر ماشین لباسشویی ایکس ویژن می توانید عمل تعویض این قطعه را به راحتی انجام دهید تا مشکل دستگاه خود را برطرف نمایید.

عوامل شایعی که مشتریان ماشین لباسشویی ایکس ویژن به تعمیرکاران مراجعه می کنند:

در زمان خشک کردن لباسها، ماشین لباسشویی شما دچار سر و صداهای اضافی می باشد، بعد از اتمام کار دستگاه و شستشوی لباسها عمل تخلیه به خوبی صورت نمیگیرد.

شاهد پیغام خطا و ارورهای متفاوت دستگاه، روشن نشدن دستگاه ماشین لباسشویی و یا صفحه ی نمایش، خراب شدن برد و یا تایمر دستگاه لباسشویی، علت باز نشدن درب دستگاه ماشین لباسشویی، وجود نشتی آب از درب دستگاه لباسشویی، عدم ورود آب به دستگاه ماشین لباسشویی از جمله مواردی است که افراد مصرف کننده به کارشناسان مراجعه می کنند.

چرا دیگ ماشین لباسشویی ایکس ویژن چرخش ندارد؟

اگر در مواردی با این ایراد دستگاه ماشین لباسشویی برخورد کردید، احتمال دارد قفل درب دستگاه ماشین لباسشویی خراب شده باشد.

با خراب شدن میکروسوئیچ درب دستگاه این اشکال در عملکرد به وجود می آید، همچنین با وجود اختلال در عملکرد برد الکترونیکی ماشین لباسشویی هم می تواند باعث نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی شما بشود که باید برای رفع عیب دستگاه از کارشناسان تعمیر ماشین لباسشویی ایکس ویژن کمک بگیرید.


[ بازدید : 230 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به هوم سرویس |تعمیرات لوازم خانگی با تخصص بالا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]